Jumaat, 8 Jun 2012

VCO Catalyst - Minyak kelapa dara

Korang semua pernah dengar pasal Minyak Kelapa Dara?? Actually aku baru jer tau pasal produk nie lepas sorang member aku beria-ria duk promote. Die mintak tolong aku letak produk die nie kat BLOW HAIR STUDIO.Aku cakap kat die awal-awal aku nie jenis tak reti nak promote barang.Dah lah aku tak guna pastu nak promote pulak kan.Macam menipu orang je rasa. Tapi die duk cite lah penuh semulut betapa bagusnyer produk nie untuk kulit kite. Meh aku tunjuk rupa VCO tu yer.

 

VCO Catalyst


Minyak kelapa dara nie actually bukan lah ubat ke haper tapi sejenis supplement and diperbuat 100% dari organik.Maksudnya minyak kelapa yang diproses tanpa penggunaan haba atau kimia dimana struktur asal dalamnya dapat dikekalkan seasli-aslinya. Berbanding dengan minyak kelapa biasa dimana haba & kimia digunakan sewaktu memproses yang mengakibatkan struktur asal dalamnya berubah, dapat membawa kemudaratan kepada manusia yang memakainya.

Sebelum aku setuju untuk letak produk tu kat BLOW HAIR STUDIO , aku cakap kat member aku tu aku nak cuba pakai sendiri.Untuk pengetahuan semua, muka aku memang takde jerawat TETAPI sangat lah kering sampai nampak kusam. So lepas aku consume VCO nie selama 4 hari tetiba je ada customer aku tanye aku pakai produk aper kat muke sebab nampak glowing and moist je muke. Erkkk... berkesankah VCO tu??? hehehhe... so sampai skarang aku still amalkan pakai VCO. Dan nak masuk 2 minggu dah skarang.  Tak caye? datanglah ke BLOW HAIR STUDIO. 



KHASIAT & FUNGSI VCO CATALYST

Untuk Kegunaan luaran:
1.Dapat membantu mengurangkan berat badan
2.Bagus untuk masalah jerawat dan jeragat serta menhilangkan parut-parut lama
3.Mengatasi masalah kulit berminyak
4.Menambahkan tenaga dan sentiasa kelihatan segar
5.Melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit

Untuk kegunaan dalaman:
1.Melegakan pernafasan
2.Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil
3.Mengurangkan keadaan mudah lapar
4.Menccegah risiko penyakit jantung dan kadar kolestrol yang tinggi
5.Melancarkan kitaran haid dan menyeimbangkan hormon
6.Memperbaiki penernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino
7.Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami-isteri


Pada yang berminat untuk dapatkan VCO Catalyst boleh datang ke BLOW HAIR STUDIO.
Untuk penghantaran boleh jugak dilakukan.Tapi sekitar Bangi & Putrajaya saja yer and pembelian lebih dari 1 kotak baru akan dilayan. So please call for COD. 019-308 5896

2 ulasan:

CtZ berkata...

oo bape price ni?

Blow Hair Studio Spa berkata...

VCO tu harga rm39.90.skarang ada produk baru lagi.VCO untuk rambut and collagen.Nanti datang singgah kedai kalau nak tgk.