Jumaat, 1 Jun 2012

Mari kite kerja bersungguh-sungguh

Hari nie dah masuk 2 June.Pejam celik kejap jer masa berlalu. Dah 2 bulan rupanyer salun rambut aku beroperasi. Alhamdulillah semua berjalan lancar.Terima kasih Ya Allah. Kalu di ingat balik rasa macam baru je semalam duk sibuk mengecat BLOW HAIR STUDIO. Penat pon tak habis lagi. hehe.. Kedai yang aku sewa tu dulu asalnyer kedai yang ajar orang memasak.Dah 5 tahun diorang sewa kat situ.So korang boleh bayangkan lah betapa banyak keje aku nak buat time mula-mula nak masuk kedai tuh.Dengan siling nyer hitam.. dinding nyer berminyak sampai 5 inci and toilet die... tak terkata..Hazab sangat okeh. Gigih aku menyental semua tu.Aku nak tunjuk kat korang semua rupa sebelum and selepas. Korang layan lah yer...


sebelum kerja menyental bermula



Kotoran degil hilang.

Haaaahhh..!!!Berkat kesabaran aku dan support dari family & kawan-kawan. Aku mengambil masa dalam sebulan lebih nak siapkan semua nie. Lama jugak kan.Yelah time tu aku duk kerja lagi tungang tungik kat HAIRVEN.Salun rambut kat dalam Alamanda tuh.Oppss.. tertulis plak.. hihi. Lepas balik keje dalam kul 8.30 mlm tu aku bergegas lak dari Alamanda ke Bangi. Buat keje mengecat,mengemas,mencuci kedai dan macam-macam lagi lah. Sebab tu lah aku ambik masa sampi sebulan lebih nak siapkan BLOW HAIR STUDIO. Ape pn aku puas hati sangat-sangat.Akhirnya impian aku nak bukak kedai tercapai.Sekarang masa untuk bekerja bersungguh-sungguh. Ya Allah kuatkan semangat aku.Hanya padamu aku berserah. Amin.

Tiada ulasan: